*** Fontos információ: a deviza és az alapanyagárak folyamatos változása miatt a honlapon lévő áraink tájékoztató jellegűek. Kérje mindig aktuális árajánlatunkat! *** Áremelkedés miatt 15%-al emelkednenk az áraink! Átárazás miatt türelmüket kérjük!
FŐOLDAL
CÉGINFO
ELÉRHETŐSÉG
AKCIÓK
ÁLLÁSLEHETŐSÉG
GRAFIKAI STÚDIÓ

Weboldalunkon, katalógusainkban, szórólapjainkon stb. minden esetben a tökéletes tájékoztatásra törekszünk, mégsem lehet kizárni a lehetőségét nyomdai, grafikai illetve képszerkesztési hibák előfordulásának. Az ilyen hibákért felelősséget nem tudunk vállalni, ezért megrendelés előtt minden esetben kérjen árajánlatot. Az AKTUÁLIS ÁRAK minden esetben a menüpontok alatt található termékeknél vannak feltüntetve, viszont az Euro folyamatos változása miatt az árajánlatban ill. a visszaigazolásban közölt árak érvényesek a megrendeléskor.

MEGRENDELÉS:
• Megrendelés előtt mindenképp érdeklődjön irodánkban az árakról! Gyártói árváltozás miatt (pl. alapanyag áremelkedés) az árváltoztatás jogát (egyeztetéssel, visszaigazolással) fenntartjuk!
• Iskolabútoroknál, mivel saját gyártású termékekről van szó, áraink mindig megegyeznek az aktuális katalógus áraival.
• Számítástechnika és vizuáltechnikai eszközök árai változhatnak a Forint-Euró ingadozása miatt!
• A megrendeléseket visszaigazoljuk!
• Megrendelést írásban, faxon, e-mailen keresztül, fogadunk el.
• Megrendelőlap letölthető a főoldalon.

RENDELÉS LEHET:

-Levélben: ECOLE-STYLE Bútorgyártó és Kereskedelmi Kft. 3200 Gyöngyös, Őrálló út 51.

.-E-mailben: info@ecolestyle.hu

-Weboldalon: megrendelés menüpontban

SZÁLLÍTÁS:
• Iskolabútorok szállítása saját tehergépkocsival történik

• A szállítás, a bútorok lerakása csak az iskola/intézmény bejáratáig történik.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTEl!  A bútorok szállításánál, a konkrét megrendelésre szabott szállítási költséget, az árajánlatban ill. a visszaigazolásban tüntetjük fel. 

• KISEBB megrendeléseket FUTÁRSZOLGÁLATON keresztül juttatunk célba.

• VIZUÁLTECHNIKA, IRODATECHNIKA, SZÁMÍTÁSTECHNIKAI ESZKÖZÖK, BÚTORALKATRÉSZEK szállítását FUTÁRSZOLGÁLAT végzi.

• IRODAI-, RENDEZVÉNY- és ÉTTERMI székeink, asztalaink szállítása díjköteles, melyet a rendelés visszaigazolásában tüntetünk fel, annak jóváhagyása után érvényes a rendelés.

• Minden esetben szállítólevéllel küldjük ki termékeinket, és az átadás pillanatában kötelesek ellenőrizni a termékek sértetlenségét, amit aláírásukkal igazolnak. Amennyiben nem ellenőrzik, reklamációt nem fogadunk el!

• Sérülés esetén jegyzőkönyvet kell készíteni és átadni a gépkocsi sofőrjének. Ebben az esetben a garancia érvényesíthető.


SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ:
• Megrendeléstől számítva 4-8 hét, a tétel nagysága ill. az adott időben beérkező többi megrendelés mennyiségétől függően.

• A megrendelések visszaigazolásánál megadjuk a várható szállítási időpontot. A szállítás időpontja függ a körfuvar lehetőségétől.

• A raktárkészlet erejéig azonnal.

FIZETÉSI FELTÉTELEK:
• Iskolák, Önkormányzatok, állami intézmények számára 8 napos banki átutalással.
• Magánszemélyek vállalkozások számára megrendeléstől függően utánvéttel.

• Megegyezés szerint előleg átutalással, ezt követően átutalással!
• Forintleértékelés és gyártói árváltozás miatt az árváltoztatás jogát (egyeztetéssel, visszaigazolással) fenntartjuk!

KEDVEZMÉNYEK:
• Az aktuális katalógus alapján.

TOVÁBBI KEDVEZMÉNYEK:
• Egyedi megállapodás alapján további kedvezményt biztosítunk
• Akciós termékeinknél további kedvezmény nem vehető igénybe
A kedvezmények utólag nem érvényesíthetőek és nem összevonhatóak!

  Garancia

  Saját gyártású termékeinkre, rendeltetésszerű használat mellett 1 év garanciát vállalunk!